Het volledig verzorgd verwenweekend voor  (ex-)patiënten met kanker is speciaal bedoeld om u eens goed te verwennen en zodat u lotgenoten kunt  ontmoeten.  Geniet van de rust van de Volksabdij. We bieden u een arrangement om even helemaal op adem te komen.

Al sinds 2008 organiseren wij meerdere malen per jaar het volledig verzorgd verwenweekend voor (ex-)patiënten met kanker. Een weekeinde lang wordt u door personeel en ervaren vrijwilligers in de watten gelegd. De enthousiaste vrijwilligers bieden u een veelzijdig programma waarin aandacht kan worden besteed aan innerlijke en uiterlijke verzorging, zoals yoga, reiki, massage, schoonheidsbehandelingen enzovoort.

"Een weekend om nooit te vergeten. Wat heb ik genoten, wat een fijne behandelingen en wat een liefde en aandacht. Ik voelde me een prinses."

"Door deze ervaring ben ik me nog meer bewust: de kanker heeft me niet alleen veel ontnomen, maar ook nieuwe dingen laten zien. Hoe bijzonder is dat ? Dank, dank, dank."

"Wat heb ik genoten van het weekend, heerlijk kunnen ontspannen. En wat zijn alle vrijwilligers fantastisch. Het klopt allemaal. Het is een weekend met een supergrote strik erom. Hartelijk dank."

Volksabdij  waterlelie

In de authentieke sfeer  van de Volksabdij omringd door bossen, duinen en vennetjes komt u even helemaal tot rust.

Dankzij het enthousiasme van professionele vrijwilligers wordt er elke keer een leuk en afwisselend programma samengesteld. Afhankelijk van hun inzetbaarheid en uw mogelijkheden bieden wij u:

Reiki

Ontspanningsmassage

Tai-Chi-Tao

Schilderen/tekenen

creatieve workshops

Klankschalen/percussie

image1

De professionele vrijwilligers hebben allemaal al eerder met (ex-) kankerpatiënten gewerkt.

Behandelingen en activiteiten zijn allemaal aangepast aan uw wensen. U kunt bij inschrijving aangeven van welke u eventueel geen gebruik wilt maken.

Het verwenweekend begint op vrijdag om 11.00 uur en eindigt op zondagmorgen na de lunch.

Dankzij diverse sponsoracties en de inzet van vele vrijwilligers kunnen de prijzen zoveel mogelijk gereduceerd blijven.

Iedere gast krijgt een eigen comfort kamer (toilet en badkamer op de kamer )  plus arrangement incl. alle maaltijden*: €125,- p.p.

Zonder overnachting is ook mogelijk, dan bedraagt het arrangement inclusief alle maaltijden*   €75,- p.p.

* tweemaal ontbijt, driemaal lunch, tweemaal diner

Kosten dienen vooraf te worden voldaan.

Sociaal tarief mogelijk!

Gelieve u minimaal vier weken van te voren aan te melden incl. eventuele dieetwensen.

Een verwenweekend gaat alleen door als er minimaal 8 personen zijn aangemeld. Per week is er een maximum van 10 personen.  Gasten die al eerder zijn geweest komen eerst op de wachtlijst.

Meer informatie kunt u verkrijgen op telefoonnummer 0164-642619 (Lydia Theuns) of  .

Inschrijfformulier verwenweekend

Data komende Verwenweekends:

12 t/m 14 april 2019

13 t/m 15 september 2019

Let op: Minimaal 4 weken tevoren opgeven.

Vanaf 2019 is meer dan tweemaal deelnemen helaas niet meer mogelijk